tiistai 19. marraskuuta 2013

Tukkahaaveesta totta!

Jee :-) I did it! Nimittäin toteutin mun postauksessakin esiityneen tukkahaaveen! Huh, musta on tullu vanha ja epärohkea kun jännitti niin paljon tän hiustyylin sopiminen mulle, mutta tässä sitä nyt ollaan. Kynnys oli myös ehkä siinä, että oon kauan halunnut tasamittaiset hiukset ja kun vihdoin olin ne pitkän odotuksen tuloksena saanut, halusinkin taas jotain ihan muuta?! Tottumista vaatii vielä, mutta tykkään kyllä muutoksesta :)



Käytiin lounastamassa Vapun kanssa mun kampaajan jälkeen, ja siks saatte nähdä myös mun päivän asua näissä parissa kuvassa ;-) 



Kyllä kestää hetken tottua tähän, näytän niin oudolta omaankin silmään. Pidän kuitenkin vaihtelusta, ja liukuväri + otsatukka olivat nyt ykkösenä listalla :-) Ens kerralla varmaan hiukan vaaleempaa väriä takas ni näyttää otsiskin aika eriltä ja saadaan taas vaihtelua aikaan. Katsotaan mitä keksin :-)



Joissain kuvissa tukan väri vääristyy totta kai hieman, jonka takia otettiin kuvia myös tummempi huivi kaulassa. Tukka sai hyvän kontrastin ja värit erottuvat selkeämmin! Liukuvärissä on tavoiteltu mun omaa, luontaista väriä, ja tuleehan tämä tumma juuri tästä hieman haalistumaankin vielä pesussa :-) Mun päässä kun ei meinaa mikään tummempi sävy pysyä.. Latvan väri päivitettiin myös astetta kylmempään, kivaa vaihtelua. Näyttää kyllä aika terveeltä mun hiukset kokonaisuudessaan nyt, vaikka itse sanonkin ;-) 




Kivaa, jos tuon sosiaalisen median kautta sain lisää lukijoita blogilleni! Jääkää toki seurailemaan mun arkea, tutut ja tuntemattomat :-)
Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

-Esma
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3