maanantai 11. marraskuuta 2013

Isänpäivä

Meidän isänpäivä meni syömisten merkeissä. Aamulla paisteltiin kananmunia aamupalaks ihan kahdestaan, kolmelta mentiin syömään mun vanhempien kanssa jokirantaan Forum Marinumiin, ja illalla suunnaksi otettiin Aapon koti :-) Eli lopulta oli masut enemmän kuin täynnä! Kivaa yhteistä aikaa vapaapäivänä ja vielä molempien perheiden kanssa.



Olipas vaikea saada vetästyä ylle jotain siistimpää. Mulla on ollu kauhee boogie pitää päällä vaan kaikkea rentoa! Pääosassa ovat olleet tunika, ruutupaita/isommat neuleet tai mun uudet boyfriend-farkut. Eli väljää ja hiukan poikamaistakin :-) Olihan toi hauska laittaa fiinimpi paita päälle ja vaihteeks tiukemmat farkut jalkaan, kun oli joku jonka eteen nähdä se vaiva x) Iskä <3



Rakastan edelleen mun liiviä, joka eilen lämmitti kivasti ohuemman paidan päällä! Kyseisen paidan kuosista tykkään muuten erityisesti, tä oli yks kesäinen ale-löytö :-) Vaaleansininen ei oo niin mun väri, mutta on hauska joskus ostaa jotain joka yllättää itsenikin! Ja malli on just kivasti istuva.

Suomen Joutsen iltahämärässä

Toivottavasti teidänkin isänpäivä sujui yhtä viihtyisästi!

-Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3