lauantai 23. marraskuuta 2013

Tatuointi, vaiko ei?

Kaikki mun tekstit meinaa liittyä johonkin haaveiluun :-D Se on tä pimeä.. ja niin inspiroiva keli ;) Mitään ei saa aikaiseks mutta aikaa haaveilulle jää sitäkin enemmän. Onneks jo yks haave tuli toteutettua, nimittäin tä uus tukka. Joten ehkä joku kaunis päivä tämäkin kyseinen haave käy toteen!

Mutta tosiaan, tatuointia oon miettinyt jo jonkin aikaa. Ei vaan oo ihan vielä ollu uskallusta sellaista ottaa. Mulla ei oo varsinaisesti mitään kuvia, joita itseeni haluaisin tatuoida, vaan lähinnä tekstejä, jotka on mun elämän ohjenuoria. Sit ne ois joka hetki mussa mukana, ja varmistais että muistan niitä noudattaa :-)

  
Eka tatuointikohde ois varmaan käsivarressa ns. haukkari :-D Joo, eipä se mun haba lähelläkään ton kokonen ole, mutta musta paikka on tosi kiva. Tatska pysyy hyvin piilossa, mutta tietyillä vaatteilla ja tietyissä asennoissa näkyy kuitenki hyvin! 
Teksti kuuluis joko näin: "Treat others as you would want them to treat you"
Tai näin: "Be yourself; everyone else is already taken"



Toinen paikka, johon jompi kumpi yllä mainituista teksteistä tulisi, olis näillä näkymin kylki. Tä on siis tokana listalla, jonne tatuoinnin haluisin. Aika perus, näitähän näkee monilla, mutta tykkään silti x) En vaan siis osaa päättää, kumpi teksti tulis kumpaankin paikkaan :-D



Joskus, kun saan lapsen, haluaisin ottaa hänen vauvajalkansa kuvan tatuointina itseeni, varmaankin (nimen ja?) päivämäärän kera? Paikkaa en vielä tiedä, mihin tä tulis, mutta musta idea on jotenki herttainen :-)



Tykkään ankkureiden kuvista, joten joku tän tyylinen ois hauska. Jos siis vaikka ostan veneen joskus xD Hhahah niin irrallinen idea.. Tykkään myös kaikista yleisistä, mutta herkistä tatuoinneista:







Näitä en kuitenkaan ihan ekana oo ottamassa, mutta kivoilta näyttää silti! Mulla on päähänpinttymä, että tatuointiin pitäis liittyä joku tarina, tai mun tapauksessa noi tekstit on mun "mottoja", joita pyrin noudattamaan. Onkos teillä tatuointeja tai haaveiletteko sellaisesta? :-)

Terkuin
Essi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3