sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Takatalvi

Hmm, tässä kohtaa kyllä kun saatiin kevät takaisin, ei tekis enää mieli julkaista tällasia kuvia! Toi päivä oli hirmu kylmä ja tuuli oli aika kova, mutta yllättävän vähän näytän miltään jäiseltä lumiukolta kuitenkaan?! :-D


Tunnistaako kukaan mistä kaksi ekaa kuvaa on otettu..? ;-)

Tuo Adidaksen paita on tällä hetkellä vahva lemppari t-paita! Adidaksen logo ja heidän arkivaatteensa ovat tosi paljon mun mieleen, ja tuo uudehko mallisto kukkaprinteillä oli mun mielestä ylisöpö!! Just sitä sporttisuuden sekotusta naisellisempaan kuvioon, minkä tyyliin oon hurahtanut. 



Nämä mustat farkut ovat jo varmaan 1,5 vuoden takainen luottolöytö BikBokilta! Nä on täydelliset jalassa, tosi joustavat ja muodoltaan hyvät, väri ei oo lähteny haalistumaan, ja tarvittaessa alle mahtuu vaikka sukkahousut talven kylmyydessä :) 




Tämä on yks lempiasuistani hetkeen, vaikka tuo lumi tuolla taustalla vähän heikentääkin tunnelmaa ;-) Pian kevätkuvat taitavat tämänkin voittaa, kun niissä fiilis on vaan niin paljon huikeempi. Viimeistään sitten, kun saa ekaa kertaa vetäistä sortsit tai hameen päälle?! Onko muita jotka haaveilee samasta :)

Ennen sortsikelejä on kuitenkin luvassa vielä meidän Levin reissu, johon on päiviä jäljellä enää kuusi kokonaista (haha mulla on sama laskutapa kuin pienemmillä lapsilla..)!!!! Siis mulla on pari yötä mennyt ihan reisille, kun haaveilen vaan siitä mahtavasta fiiliksestä päästä vielä tän talven aikana vähän eri ympäristöön, irtiottoon arjesta, rinteeseen, ja vaikka mitä!! Ja Turussakin ehtii kevät etenemään vielä pidemmälle reissun aikana, toivottavasti! ÄÄÄÄ! :-D Oon niin innoissani, ettei järkeä. Mitäköhän edes tapahtuu seuraavan kerran kun saan tietää pääseväni lomalle johonkin lämpöiseen, kerran oon tästäkin jo aivan ylihuumassa?! Menisin kyllä ihan seiniä pitkin siitä onnentunteesta :-D

Mutta sellaista tarinointia tänään! Ensi kertaan :)
-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3