sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Hippie?

Mulla on aika paljon värikkäitä vaatteita, mutta jotenkin oon nyt mieltynyt väreissä yksinkertaisiin sävyihin, mutta muuten taas ehkä astetta rajumpaan tyyliin, kuin mitä mulla on vaikka vuosi sitten ollut. Lähes kaikessa, mitä puen päälleni, pitää olla "asennetta". Nä on taas näitä mun villityksiä, jotenkin oon vaan muutamasta seuraamastani blogista saanut huikean määrän inspiraatiota omaan pukeutumiseen ja siihen aina jauhettuun tyyliin.

Tykkään kyllä todella monesta eri tyylistä ja erilaisista vaatteista, mutta tällä hetkellä tämmönen pukeutuminen tuntuu omimmalta. Vuoden päästä (taikka jo kesällä) asiat voikin olla taas ihan toisin, ja pitää puolet vaatteista viedä taas kirpparille myyntiin ;-) Ei sentään, en mä niin impulssikontrolliton ole!



Eipä ite vaatetuksessa mitään uusia kappaleita taida olla. Paidan bongasin joku aika sitten alennuksesta (taas), joten nappasin senkin sitten matkaan.. Huoh :-D En omista kuin aivan satunaisia mustia paitoja, koska mun makuun se on aivan liian synkkä väri, eivätkä muodot tai materiaalit mun mielestä erotu kyseisestä väristä mitenkään. Jos haluan perusvärisiä vaatteita, saa se väri yleensä olla valkoinen tai harmaa, jonka ympärille on helpompi lähteä rakentamaan asua :-)


Tuo paita löytyi siis Cubukselta, ja on kokoa XL. Halusin tuollaisen vähän pidemmän mallisen, joten ylisuuri paita ajaa asiaansa vaikkapa tunikanakin, tai vähintään kesällä shortsien seurana! Tuossa on myös kainalot sellaiset roikkuvat ja yli-isot - kesällä se on mun mielestä tosi kivannäköistä kun bikinit tai värikäs urheilutoppi näkyy kun kättä hiukan liikauttaa. En viitsinyt näissä kuvissa sitä puolta kuitenkaan lähteä esittelemään ;-) Aurinkolasit ovat myös tän kevään kunnon hippilöytö... Aika vakavat, mutta jotenkin hauskat! Cubukselta nekin.



Oli pakko laittaa päälle joku muu takki kuin sen viininpunainen :-D Tä on kuitenkin mun toinen lemppari kivoine nahkahihoineen, ja kohtalaisen lämpimän talven takia tämä onkin ollut kovan käytön alla :) Kuvauspäivänä ilma oli kuitenkin niin lämpöinen, että takin tarkeni riisua muutamaksi kuvaksi! Tällä hetkellä ulkona taas vähän eri sää... Muuten päällä onkin kaikkea, mitä olette jo nähneet - vain vähän eri tavalla yhdisteltynä.




Nyt koitan olla reipas tyttö ja päästä ajoissa nukkumaan :) Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille!

-Esma 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3