torstai 13. maaliskuuta 2014

Arkipäiviä kuvina


1 & 2: Kaks hauskaa kuvaa eräältä päivältä, oli pakko saada lisätä tänne x)
3: Mun välipalaa. Taas hullaannuin noihin väreihin ja siks oli pakko napata kuva.
4: Uusi silver shampoo - nyt se vaalea tukka kesäksi!


Anteeks kissakuvista - taas. Mun kahden viikon sairaslomalla ei oikeesti oo tapahtunut kauheesti, joten kamun muutaman yön visiitti täällä sai mun päiviini edes vähän eloa :D
1. Aivan pakko saada lisätä tä. Nauroin kippurassa ku kisu näytti tolta alhaalta päin kun otin siitä kuvaa. Sit vedin "saman ilmeen", kaks Ymmi Hinaajaa oikein... :-D Viihdytin itse itseäni tms, tä kertoo mun menneistä päivistäni.
2. Aamuisin pikku rotta tuli makoilemaan päälle tai viekkuun! Aika kivaa siinä sit kelliä kun mulla ei tosiaan minnekään ollut kiire.
3. Hänen lempipaikka meillä - mun vaatekaapissa. Tuol korissa on mun sukkahousuja ja villasukkia sekä pieni rako tälle veijarille. Tä oli kans niin huvittava kuva, kuin pieni vauva tavottelis syliä, ja vielä väärinpäin. Ja kunnon kaksarilla varustettuna :-D
4. Aamun eka näky kun astuin olkkariin :-))))))) mullat pisin poikin ja hän heittäytys viel niiden päälle et pääsi kuvaan.


1. Mun yhden päivän asuni. Aika perussettiä - ei mitään mitä ette ois jo nähneet ;-)
2. Päätin ostaa äitille synttärilahjaksi tota samaa suolasuihketta kun mulla on! Oon tykänny siitä aika paljon, ja äitillä on yhtä ongelmaisen liukas tukka, joten tulee hänellekin varmasti tarpeeseen. Päätin olla paketoimatta tota, vedin vaan kolmea eri lahjanauhaa ympärille ;) Laiskan vai taiteellisen tyypin luomus :-D
3. Taas mun yks välipalani! Maustamatonta jogurttia, omenaa ja appelssiinia. Hyvin uppos!
4. Meitsi tossa yks päivä lähdössä reippailemaan ulos :-) Paidan väri heijastaa tukkaan ja näyttää kun mulla ois pinkkejä raitoja?! Mut eipä ole. Ihan hauskalta toi kyl näyttää :D

Tässä vähän kuvia mun arkipäivistäni, reilun viikon ajalta! Eipä sitä sairaslomalla ihmeitä pysty tekemään, joten aika tylsiä perusjuttuja nä on :-) Muutama ihan kiva kuva, joten päätin tämän nyt kuitenkin julkaista.

Nauttikaas kaikki nyt auringonvalosta - viikonlopusta alkaen on luvattu aika paljon karumpaa säätä.. Iiiik! Mites siihen sitten tottuukaan taas.

Terkuin 
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3