torstai 6. maaliskuuta 2014

Keväinen Turku

Keskiviikkona heräsin ikkunoista tulvivaan valoon, joka onkin mun mielestä paras tapa havahtua unesta uuteen päivään! Päätin lähteä aamupalan jälkeen heti reippailemaan ulos, jotta sekä mieli että selkä virkistyisivät. Suunnittelin reitin meiltä keskustasta Suomen Joutsenelle, tai mahdollisesti Turun linnallekin saakka.


Ihmisiä oli tosi paljon jokirannassa nauttimassa säästä

Sorsat oli niin söpöjä


Olin päättänyt jättää järkkärin kotiin, koska muuten koko reissu menisi ihan kuvailuksi :-D Mun silmä kuitenkin etsii jatkuvasti kivoja, kuvattavia kohteita, joten loppupeleissä olin puhelin koko ajan kädessä napsimassa otoksia. Sen toki huomaa kuvien laadusta, eivätkä ne nyt muutenkaan esteettistä silmää kovin hiveleviä ole, koska koitin pysyä liikkeessä melkein koko ajan, ettei kävelylenkin oikea pointti menisi hukkaan :-D Mutta ite oon niin innoissani keväisestä Turusta, että halusin joitain kuvia silti julkaista!

Kun Joutsenelle saakka pääsin, selkäkivut alkoi ottamaan musta vallan, joten oli pakko kääntyä takaisin, vaikka ois ollut kiva käydä pyörähtämässä Turun linnan hoodeillakin! Matka yhteen suuntaan oli meinaa kestänyt jo puol tuntia, vaikka mun kuvailupysähdykset kesti vaan pari sekuntia (kertaa se kolmekymmentä kuvaa x)). 

Yks happy typy :-))

Sorsapariskunta :-D

Jokiranta on niin kaunis varsinkin tuolla lähempänä satamaa!


Päätin hetken mielijohteesta matkustaa myös Förillä joen yli :-DDD En tiedä koska oon viimeks sillä matkannut, mutta jotenki se sai mut hymyilemään ja kotimatkakin sai uutta potkua! Aurinko lämmitti muuten ihan hullun lailla! Tuli ihan kuuma, vaikka mulla ei mitään toppaista enää ollutkaan päällä - vain tuulihousut ja tuulitakki!! Takkia piti ihan avata ja hanskat ottaa pois heti alkumetreillä "lenkkiä" :-) Paljon ihmisiä istuskelikin joen rannalla paistattelemassa päivää! Niin mahtava näky. 

Pari kuvaa Föristä otettuna



Nä puiset rakennukset on niin ihanat!
Sellaista mun keskiviikkon aamupäivään :-) Toivottavasti muutkin on saaneet nauttia hieman D-vitamiinia siinä parhaassa muodossa!

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3