keskiviikko 9. lokakuuta 2013

New lipstick

Kukkuu vaan taas!

Pikapostausta luvassa.. nimittäin mun uudesta huulipunalöydöstä :) Oon jo pidemmän aikaa halunnut kirkkaan oranssin huulipunan. Toisella silmällä oon sitä etsinyt, mutta oikeeta ei oo tullu vastaan. Lauantaina katsottiin Vapun kanssa X-Factoria telkusta ja Demi Lovatolla oli aivan ihana, neon oranssi huulipuna. Just sitä tyyliä, jota oon etsinyt. Maanantaina käytiin kaupungilla kiertelmässä, ja kas kummaa, löydettiin mulle vihdoin just oikeenlainen puna! Tai voiko sitä enää punaksi kutsua, jos väri on oranssi..? :--D




Tuote löytyi Wiklundilta, Make Up Storen alta. Eikä hintaakaan ollut kuin 20 euroa. Eli ei kovin paha, kun merkkipunat yleensä hipovat jo sitä neljänkympin hintaa! Kaikenkaikkiaan siis loistava (jopa kirjaimellisesti..) löytö :)


Otin tänään puhelimella pari kuvaa väristä mun huulilla, kun mulla ei mun private-kuvaajaa ollut paikalla. Laatu on heikko, mutta näätte varmasti jatkossa asukuvien yhteydessä parempilaatuista kuvaa kyseisestä huulipunasta.
Saatte tässä kuitenkin vähän alkumakua, mistä puhun ;) Väri on aika vaativa, mutta mun mieleen. Värinä dare matt. Ei ehkä ihan jokapäiväiseen käyttöön..!



 Huomattiin muuten yks juttu, joka auttoi just tän huulipunan valinnassa. Lähes kaikilla muilla merkeillä testeripunat oli esillä "väärinpäin", se tarrapuoli ylöspäin. Eihän siitä väritarrasta ainakaan meidän mielestä nähny yhtään sen punan todellista väriä. Make Up Storen huulipunat oli kuitenkin esillä punapuoli ylöspäin, eli just näin kun ylläolevassa kuvassakin. Bongattiin siis tä löytö jo kaukaa, koska tiedettiin mitä oltiin hakemassa. Katseltiin lisäksi muiltakin merkeiltä viel tarjontaa, ja osottautu, et ne minkä "tarraa" pysähdyttiin katsomaan, tyylillä "hei tä vois olla kiva", ei puikko-osa koskaan vastannut tarran väriä?! Miten turhauttavaa. Siinähän voi mennä kiva puna ohi, kun tarra näyttää väärää väriä, tai vastaavasti toisinpäin, luulet löytäväs jotain kivaa, mutta todellisuus ei vastaakaan esimerkkiväriä..


Tä oli siis yks huomio :) Ratkaisuun toki vaikutti myös se, ettei millään muulla merkillä ollut edes tarjota näin kirkasta, oranssia väriä. Joten päätös oli siten aika helppo, heheh.

Suukoin, 
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3