tiistai 1. lokakuuta 2013

My Saturday

Pikamoikat taas!

Kerron hiukan vielä mun viikonlopusta, vaikka eletäänkin jo tiistaita. Eli perjantai-ilta meni siellä teatterissa, ja lauantaina taas töiden jälkeen oli tiedossa kahdet pirskeet. Ensin mentiin Aapon kanssa.. hmm mites täs sanois.. hänen kaverinsa ja kaverin tyttöystävän tupareihin, jotka siis nykyään ovat myös mun kavereita :D Haha, mahdollisimman hankalaa, mutta tosiaan Aapon kautta oon heihin tutustunut. Kämppä oli tietenki aivan ihana, koko talo on uusi, joten kaikki pinnat loistivat vielä uutuuttaan :) Ja sijainti mitä parhain (mun näkökulmasta!), eli aivan ydinkeskustassa. Tupareissa hengailin jonkin aikaa, ja just kun bileet alko kunnolla lähteä käyntiin ja koko porukka alkoi olla kasassa, oli mun pakko lähteä kohti toisia "pippaloita".

Nä toiset, "lentopallopartyt" sijaitsivat yo-kylässä. Kyseessä oli siis "mun valmennettavien" kanssa pidettävät aika pienimuotoiset illanistujaiset ennen kauden alkua, kun oli viiminen vapaa viikonloppu pian alkavista peleistä. Osa tytöistä siis on mun vanhoja pelikavereita, plus Janni jonka luona oltiin, pelaa RaisU:ssa, jonka apuvalkkuna taas pyörin, plus sit vielä Cata, joka ei leneä pelaa ollenkaan! :D Eli tällasta! Siellä sitten istuttiin ja jutskailtiin typyjen kanssa, ja oli kivaa :) Muut tytöt lähti siitä viel jatkaa iltaa Börsiin, mut tä tyttö meni sitten jo kotio. Olin aika poikki työpäivästä, seuraavana päivänä oli taas tiedossa töitä, plus selkä oikutteli taas, joten oloni ei ollu kovin nautinnollinen, kun laskee kaikki nä käänteet yhteen :) Eli oli ihan hyvä päätös lähteä vaan kotiin ja herätä parempivointisena ja pirteämpänä sunnuntaihin!







Mun lauantain asu oli aika peruskauraa, vanha keltanen toppi, josta kyllä tykkään, sekä mustat farkut ja kengät :) Näillä mentiin, ja meininki oli ihan kivan rento! Tässä viel pari kuvaa mun tybyjen kans:




Tänään on tosiaan vapaapäivä <3 Reilu tunnin päästä meen lääkärissä taas käymään, jonka jälkeen mennään yhden mun työkamun kanssa meiän toisen työkaverin luo! Jippii, mulla on ihania työkamuja :D hehe! Illemmalla toivon et Api jaksaa tulla ottaa musta parit kuvat.. Toivottavasti siis tuonne raikkaaseen ulkoilmaan ;) Let's see...

Ihanaa päivää!
 -Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3