sunnuntai 6. lokakuuta 2013

"Karhunpoika sairastaa..."

"...häntä hellikäämme", lauloi Aapo mulle, kun mun eilinen meni sängynpohjalla melkein kokonaan. Mulla on siis kolmisen päivää ollu ihan ihmeellinen, vähän kipeä olo. Ensin pari päivää töissä oli ihan hirveä fiilis, huimas tosi paljon ja oli huono olo, ja flunssaa pukkas päälle. Sit pe-la -yönä tais olla kuumetta ja koko yö meni kieriskellessä kun ei uni tullu silmään sitte ollenkaan. Siis kuudelta aamulla oon viel kattonu kelloa ilman et oon nukahtanu ollenkaan. Hirvee tunne, niinku varmaan tiedätte... Kävin sitten lääkärissä ja olin lauantain pois töistä, lepäilin sen päivän.

Illaksi toki oli vähän suunnitelmaa, mutta hyvinkin rentoa sellaista, joten koko päivän levänneenä oli ehkä ihan hyväkin päästä vähän liikkeelle. Eli suuntasin Vapun luo, jossa hän oli jo edellisenä iltana tehnyt ruokavalmisteluja meidän romanttista illallista varten x) Suunnitelmana oli siis valmistaa pulled porkia! Vappu oli keitellyt possut valmiiksi, joten ne olivat enää paistoa vaille valmiit. Ranskikset uuniin ja voilá! ;) Oli aivan mielettömän hyvää lihaa, ja annoksen hinnaksi jäi vaivaiset 7,5e (per naama) viinin kera ja jälkiruokineen?! Ekaa kertaa kolmeen päivään mullekin maistui ruoka ja alkoi tuntua siltä, että kipeys alkaa mennä ohi. Ja tänäänhän onkin ollu jo paljon parempi olo!





Hopea Toffeeta!

Tänään mulla on siis vapaapäivä, ja olo on onneks jo paljon parempi, pientä huimausta ja päänsarkyä lukuunottamatta. Aamupäivällä kun kaupat aukes, mentiin selvittelemään meidän liittymäasioita DNA-kauppaan, ja Api tilas meil jonkun 4G -netin kotiin xD Pian pääsen surffailee sit sujuvasti, jos vaan kone jaksais toimii yhtä nopeesti... Haaveissa alkaa kyl pyöriä jo uus tietokone, mut täytyy nyt pohdiskella, tutkia ja vertailla vaihtoehtoja, ja totta kai sitä kuuluisaa rahatilannetta. 

On kyllä niin kaunis päivä taas eilisten sateiden väistyttyä, ja otettiin samalla "keikalla" kun keskustaan mentiin, parit asukuvat mun uudesta (kyllä, taas...) takista. Sydänsilmäsmilejä!!! Tää kaveri oli niin rakkautta ensisilmäyksellä. Takki on oikeesti yllättävän lämmin ja paksu, ja todellakin liian kuuma nyt, kun lämpötilat on taas noussu joitain asteita. Tällasena aurinkoisena päivänä on vaan paljon kivempi ottaa kuvia, kuin niinä harmaina päivinä, jolloin oikeesti on niin kylmä et tätäkin takkia tarvii ;)











Huvittavinta tässä on se, etten ensin voinu sietää tätä nahkavillitystä, kun kaupat alkoivat nahkapöksyistä sun muista täyttymään. Siis joitain juttuja en vieläkään pukisi päälleni (ainakaan tällä hetkellä...), nahkahousuja, kokonahkaista paitaa tms. Pieninä annoksina se nahka on alkanu miellyttää mun silmää, ja oli pakko ottaa jopa kuva H&M:n kopissa, kun mun sovitettavat vaatteet näytti tältä:


Tä näky sai mut nauramaan melkein ääneen, kun nämä kaverukset ripustin naulaan vierekkäin! Miten sitä voidaankin ihminen aivopestä tykkäämään jostain, mitä ensin luulee "vihaavansa"..!
Toi hamekin (takkihan tarttui mukaan..) oli musta tosi kiva, mut oikeeta kokoa mulle ei ollu enää jäljellä :/ Itku. Se kuitenkin oli vähän sitä tyyliä, jota oon sen villahameen lisäksi nyt hiukan tsekkaillu talveksi, ettei aina ois ne farkut vaa jalassa. Ja mustan kanssa kun käy sitten kivasti vaikka noi mun viininpunaset sukkarit, tai vaikka ne harmaat palmikkokuvioiset, joista kans kovin tykkään! 
Suurimpana haaveena tässä hamehässäkässä ois saada Ivyrevelin aivan aivan hurmaavan ihana nahkahamonen, joka kyllä vei mun sydämen mennessään ;) Näitä on nyt monilla bloggaajilla nähty, mutta laitan silti kuvaa vielä...


 Noniin, huumailut sikseen ;) Nyt lähden mun vanhempien luo syömään, ja ajattelin huomenna tulla taas päivittämään lisää kuulumisia tänne.

Nauttikaahan kauniista sunnuntaista, jos teillä on siihen mahdollisuus :)
Terkuin,
-Essi 

Käytiin Aapon kanssa Cafe Brahessa aamukahveilla :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3