sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Synttärisankari

Hei taas ystäväiset!

Lomaviikolla ei oo tullut aikaiseksi vääntää mitään tekstiä. Halusin vaan nauttia vapaudesta, ei töitä eikä kirjoittamista :)

Meidän Levin reissu oli todella onnistunut, ja oli ihan mahtavaa päästä tuonne lempituntureille parhaan ystävän kanssa! Kerron kuitenkin lomasta vähän myöhemmin, haluun ensin jakaa teille muutaman kuvan reissua edeltävästä päivästä, eli mun synttäreistä!

Suunnitelmana oli (silloinkin) hemmotella itseäni minkäpäs muunkaan kuin ruoan merkeissä :-D Aapo on mua päivää vanhempi eli meidän synttärit on peräkkäisinä päivinä, joten jollain tapaa ollaan aina pyritty niitä yhdessä viettämään. Tänä vuonna ei mitään kekkereitä tai suurempaa juhlintaa omalta osaltani ollut tiedossa kun lähtö Leville koitti seuraavana aamuna, mutta Apin kanssa päätettiin päivällä käydä täyttämässä mahamme tuolla loistavalla Aula Cafeen brunssilla!



Tuo brunssi on lauantaisin nimeltään Jazz-brunssi, eli siellä soi rento jazz-musiikki. Ajattelin pukeutumisessa hieman tuota teemaa, ja vetäisin jalkaan nuo kivat pöksyt, printtipaidan ja mun ihanan farkkuliivini :-) Ilma oli aika lämpöinen, ja me syötiinkin ulkosalla tuon mestan takapihalla, jossa tarkeni jopa tällä pukeutumisella hyvin! Sinne ei kyllä tuo musiikki pahemmin kuulunut, mutta saatinpahan nauttia toistemme seurasta ;)





Päivällä vierailin Vapun luona ja sainkin taas niin ihanan synttärilahjan! On kyllä huippukiva saada persoonallisia lahjoja, toinen nähnyt niin paljon vaivaa ja kehittänyt jotain ihan omaa! Siis vanhasta ikkunasta hän oli tehnyt mahtavan taulun, johon oli kiinnitetty kuvia meistä, sekä musta ja Aaposta viime vuosilta! Vielä pitäis keksiä tälle kaverille arvoisensa paikka meiltä kotoa.  


Illalla mulla oli edessä vielä meeting mun ihanien työkamujen kanssa. Mentiin ensin Kiitoradalle keilaamaan, ja sen jälkeen taas syömään xD Tällä kertaa tosin Blankoon, joka onkin mun ihan lempparipaikka. Keilaus oli mun ykköstoive, se on niin kivaa eikä sitä tuu ikinä tehtyä! Ruokakin maistui kyllä taas "pitkän päivän jälkeen" enkä oo Blankon ruokaan ikinä joutunut pettymään! Otettiin jälkkäriäkin, ja sain tähtisädetikun mun jädepalloon hahah! 



Sellaista mun viime lauantaihin! Pian tulossa kuvia tuolta Lapin suunnilta.. :-)

Rakkaudella
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3