tiistai 22. huhtikuuta 2014

Pääsiäissunnuntai

Tässä vähän fiilis- ja ruokakuvia meidän pääsiäisestä! Oltiin (yllättäen) Aapon vanhemmilla syömässä, ja ilma oli mitä mahtavin, joten saatiin terassikausikin samalla avatuksi ;)


Itsetehtyjä ruukkuja ylijäämäbetonista! Rakastuin

Yks häpityby x)

Meitsi ja Api!

Alkuun syötiin mm. mätileipiä sisätiloissa
Keltainen ja oranssi ovat mun sydäntä lähellä, joten rakastuin tähän kattaukseen <3



Parhautta!!!
Keitettyjä kananmunia värjättynä pääsiäismuniksi mm. mustikalla ja kurkumalla!! Supersöpöjä



Haha! Hyvvöö roseviintä tuliaisina Ranskasta


Itsetehtyä pashaa! Mämmi on pääsiäisenä enemmän mun mieleen, mutta oon mä tällekin jo lämmennyt ;-)

Loppuun vielä kaunis auringonlasku kyseiseltä päivältä!

Tässä siis satunnaisia kuvia meidän pääsiäisestä! Aivan ihanat säät, jotka nyt jatkuu edelleen! Kuvia asusta näette täällä lähipäivinä :-)
Toivottavasti teillä oli yhtä ihanaa kun mulla!

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3