maanantai 9. syyskuuta 2013

The wild child

Helloou!

Hahahh mua naurattaa toi otsikko, mutta tän päivän postaus tosiaan käsittää kuvia, joita Aapo reippaana jakso tulla musta ottamaan perjantaina... pellolla. Kyllä, oikeen teinivuodet tulee mieleen ;) Käytiin joskus mun serkun kanssa pelloilla ottamassa kuvia, olin ehkä 12-14 -vuotias.. Voi niitä aikoja :D 








Ah rakastan tätä mun uutta angoraneuletta! Niin kiva malli




Koulutyttö -look x)


Sadface kun Aapo arvosteli mun poseerauksia :DDD

Oon ihan flunssanen mut koitan silti raahautua töihin viel tänään.. Iltavuoro eli rankka setti edessä ;) Huomen kuitenkin vapaa ja sillon koitan ehtiä kirjottamaan mun viikonlopusta ja muusta mitä on "rästissä" eli mistä oon suunnitellut 
kirjoittavani :) 

-Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3