perjantai 6. syyskuuta 2013

My lovely weekend

Hellurei!

Joo todellakin, piti keskiviikkona tehdä tämä kyseinen postaus, mutta tässä sitä ollaan, perjantaissa ja nyt vasta alottelen tätä ;) Niin ne päivät vie mukanaan. 
Keskiviikkona vihdoin olin sillä meidän työterveysfyssarilla käymässä. Mutta aivan farssi koko käynti, kerron siitä vielä kun saan mun ajatukset tasaantumaan... Näin meinaa punaista koko loppupäivän, joten ehkä parempi etten tännekään tullut mitää ajatuksia jakamaan.. Ois tullu aika negatiivinen teksti :D Ei siis vaan oikein kohdannu ajatukset tän fyssarin kanssa. Ja hänellä ei tuntunut olevan mitään käsitystä siitä, millaista myllerrystä mun mieli käy edelleen tän mun selkädiagnoosin vuoksi. Ei ihan kuukaudessa oo pystyny sulattamaan tietoa, että mun loppu elämä meneekin täysin eri tavalla kuin olin suunnitellut. Yleensä tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen, mutta ymmärtämättömyys ja vähättely tällaisia asioita kohtaan mukamas ammattitaitoiselta henkilöltä.... huhhuh. 

Jeah, poittina kuitenkin oli tänään kertoa mun viikonlopusta (kun uusi on jo käsillä.. parempi myöhään kuin ei milloinkaan?). Jo torstaina Vappu tuli meille yöksi opiskelijabileistä, eikä jaksanut perjantaina aamulla raahautua kouluun. Mulla oli vapaapäivä, joten käytiin kaupungilla kiertelemässä ja lounaalla DiTrevissä (jo toista kertaa sillä viikolla.. Ups. On hyvät ruuat!!). 

Salaatti tuoreella tonnikalalla! Ei meinaa mistään saada

Illalla oli tiedossa joukkueen saunailta, Vappu pelaa siis kyseisessä tiimissä ja mä oon mukana valmennuspuolella, jälleen kerran tän selkäkeissin vuoksi... Saunapaikka sijaitsi Kupittaalla päin, mun vanhempien (ja mun lapsuudenkodin!) vieressä. Siellä oli määrä tavata jo klo 17, joten eipä siinä päivällä paljoa aikaa loppupeleissä ollutkaan :) 
Kaikkien saavuttua paikalle suunniteltiin vähän lisää sääntöjä joukkueeseen, että saadaan sakkokassaa kerrytettyä kaudella mahdollisimman paljon. Päästäis vaikka pikkujouluristeilylle niillä rahoilla sitten ;) Lisäksi, sain jo viime syksynä kokea kasteen kyseiseen joukkueeseen, mutta sehän ei tietenkään riittänyt, koska nyt oon mukana valmennuspuolella, ni pitihän valmentajatkin kastaa erikseen.. :D Onneks ei ollu kyseessä mitään nöyryytyksiä tai muuta kamalaa, mitä kasteet yleensä voivat olla, vaan hauskoja kisailuja porukalla! Tai oikeastaan uudet pelaajat kisasivat keskenään, ja mä ja päävalmentaja Janne keskenämme :D Saunalta siirryimme vielä yhden pelaajan luo istumaan iltaa ennen yöelämään lähtöä :) Hauskaa oli!!




Lauantaina oltiin päätetty Vapun kanssa herätä ajoissa ja suunnata Saloon, jossa Vappu on viimeiset kaksi vuotta asunut. Siellä pääkohteenamme oli ihana pieni liike nimeltä Zapato. Zapato tilaa mm. ihanat kenkänsä ympäri maailmaa, joten ne ovat sitten täällä Suomessa aika uniikkeja. Mulla on tavotteena löytää nahkaset nilkkurit, mutta tällä kertaa niitä ei Zapato mulle tarjonnut. Ehkä mennään vielä syksymmällä käymään uudestaan, kun heille on tullut lisää syysjuttuja myyntiin! Käytiin myös huikeassa kahvilassa nimeltä Toinen Keksi. Heillä on itse tehtyjä loistavia kakkuja ja muita herkkuja myynnissä, jotka tarjoillaan pöytään kivasti laitettuina vielä!! Mä söin vadelma-valkosuklaajuustokakkua ja Vappu vadelmajuustokakkua! 





Kun Salosta kotiuduimme (Aapon ja mun kotiin=meidän kotiin, tänä viikonloppuna..) tehtiin ruokaa ja vähän rentouduttiin ennen alotteluita ja lähtöä kohti kesän päätösbileitä! Pirskeiden nimi kuului lyhenteellä YGSM, joka tulee sanoista (nimenomaan sanoista, ei lauseesta...) You Guys So Madness. Tämä juontaa juurensa yhteen ihanaan ystäväämme, jonka englanti ei aivan täydellistä aina ole :) Tämä on yks hänen lausahduksistaan joskus...
Pirskeet järjestettiin Lexillä, oikislaisten omissa "kerhotiloissa". Vuokramaksu on vain 50e, jos on Lexin jäsen, eli oikiksessa :) Paikalle oli tulossa n. 80 ihmistä ja järjestäjät (Aapon kamut, tai no onhan ne munki kamuja) päättivät kerätä kaikilta 5e maksun, joka sitten katto vuokran ja saatiin lisäksi kaikki boolia paikanpäällä x) Oli huikee meno, pojat soitti hyvää musiikkia ja tanssittiin niin paljon ku siel kuumuudessa pysty :) Harmi tosiaan ettei oo yhtään kuvaa, jossa koko poppoo ois samassa paikassa esim. tanssilattialla!! Ois ollu hauska näky, kohtuu paljon populaa kuitenki paikalla pyöri! Ihana viikonloppu kaikenkaikkiaan!! Aika karua oli palata todellisuuteen ja raahautua sunnuntaina töihin.. :D Vähän kuvia vielä...













Vaikka mitä hauskoja kuvia mulla ois illalta (kun oli järkkäri messissä ni kuvat aika hyvänlaatusiakin!) mut en viitti julkaista kuvia kenestäkään puoltutusta vaikka oiskin onnistunu otos :) Tässä kuitenki jotain kuvia, ja tunnelma varmaan tulee selväks ;) Railakasta menoa!

Nyt ihanaa uutta viikonloppua kaikille! Omani kuluu pääasiassa työn parissa, lauantaina illalla pääsen vähän rentoutumaan ex-työkaverin luo :)
Jos tänään illalla on vielä hyvä ja aurinkoinen sää, Aapo lupas tulla kuvailemaan mua, hihi! Siitä sitten myöhemmin!

Sydämellä,
Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3