maanantai 2. syyskuuta 2013

Something new.. again

Kukkuuuu!

Täällä koittaa yks likka toipua railakkaasta viikonlopusta. Nukuin viime yönä (su-ma) 11 tuntia ja äskön oli pakko ottaa vielä pikku torkut ku oon edelleen aivan naatti :D Meillä oli siis perjantaina joukkueen saunailta (koska en voi enää pelata, olen aloittanut uran valmennuksen puolella apuvalmentajana... :D) ja lauantaina Aapon kavereiden järjestämät kesänpäätösbileet. Näistä molemmista kerron mun seuraavassa postauksessa! Luultavasti siis keskiviikkona kun on vapaapäivä :)

Nyt kuitenkin huumailen hetken mun kahdesta uudesta takista! Se kunnon talvitakki, jonka kanssa olen jo aikasemmin tuskaillut, on edelleen hakusessa kun kaupoissa on tarjolla vasta hiukan kevyempää takkimallistoa. Mun joka keväinen ja syksyinen ongelma on kuitenkin ollut se, ettei mulla ole oikein ollut mitään kunnon välikausitakkia. Kevyttoppatakkia tms. Nahkatakilla koitettu pärjätä syksyllä mahdollisimman pitkälle, sen jälkeinen vaihtoehto mulla on ollut "ultrakevyttoppis", joka on vielä lyhyt malliltaan eikä edes vedä alleen mitään paksumpaa neuletta tai vastaavaa. Tästä sitten seuraava harppaus on ollut mun paksuimpaan toppatakkiin :D Nyt oli totta kai kevyttoppis ekana haussa, ja tänä syksynä ne taitavat olla oikea buumi... Eli luultavasti kaikilla tulee olemaan samanlainen kun tä mun. 

Tein kuitenkin tätä syys-talvitakkia ostaessani toisenkin löydön. Sellaisen ns. syys-villakangastakin! Ja ilman kunnon kauluksia, eli just sitä tyyliä mistä pidän :) Siinä ei mitään paksumpaa vuorta ole, eli ei talvipakkasille ole tarkoitettu. Paitsi ehkä talvella kaupungille voi mennä se päällä ja jättää toppatakin kotiin, ettei tartte aina hikipäissä shoppailla x) Asutaan kuitenkin alle 5min kävelyn päässä Hansasta. 

Nä molemmat löydökset tarttuivat mukaan Bikbokista! Hintaa per kappale oli 50e. Eli ei mun mielestä kauhean paha takiksi. Myös aivan ihana huivi, jollaista olen koko viime talven etsinyt, pääsi uuteen kotiin ja samoin yks pipo ;) Heh.. Täällä mä valmistaudun kylmään talveen vaikka vielä viikonloppuna vedettiin yölläkin hameessa ja shortseissa! Aikainen lintu madon nappaa vai miten se menee...




Kiva yhdistellä myös mun värikkäitä huiveja!
Tä on siis harvinaista että ostan jotain mustaa. Ja nyt ostin kaksi mustaa takkia!!! Ideana ajattomuus, ja se että saa kivasti yhdisteltyä värikkäitäkin huiveja ja laukkuja näihin, ettei ilme oo aina sama :) Tä eka takki on siis vähän rennomman tyylinen, johon mun mielestä sopii kivasti tennarit tai nilkkurit, myös Uggit kiva yhdistelmä. Alle neule tai joku kollaripaita.


 Sitten vielä tä toinen takki, vähän siistimpi esim. nilkkureiden tai saapikkaiden kanssa käytettäväksi, alle neule tai muu vastaava "fiinimpi" paita :)






Onpa synkkää kun lisäilen tällasia kuvia!! :D En edes jaksa viel uskoa et syksy on täällä... Lupaan kuitenki et kesäkuvia viel tulossa, en todellakaan ala fiilistelemään syksyä tms... Hyihyi ;) On kyl kaunista sitte kun lehdet alkaa kellertää, se on ainut mitä odotan! Sillon saa varmaan ihania kuviakin. 


 
-Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3