lauantai 21. syyskuuta 2013

Shopaholic

Hellouu!!

Hehehh osuva ostikko.. Tätä saan kuulla jatkuvasti, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa ;) Ja oikeesti kyllä harkitsen mun jokaista ostosta tarkkaan, vaikkei se siltä muiden silmissä varmaan vaikutakaan.
Tänään on ihanan aurinkoinen päivä, ja mulla ja Aapolla on vapaata töistä! Eli suostuttelin hänet kuvaamaan pari mun uusinta hankintaa meidän viereiseen puistoon. Kyseessä siis lämmin liivi talveksi, johon ihastuin aivan täysin, ja toisena... uus laukku. Just kun niistä olin tännekin jauhanut :D Mutta siis kyseinen ostos on ihan vaan Zarasta, eli ei mikään kallis merkkilaukku! Niihin en kerenny vielä sortumaan ;) Tän laukun väri ei oo mun ominta ja just siks varmaan halusinkin yllättää itseni ja ostaa sen! Se on täydellinen syysväri, mutta menee totta kai muinakin vuodenaikoina. Malli on myös aivan ihana, ja koko just passeli ison ja pienen laukun väliltä! Eli todella käytännöllinen mun tarpeisiin.

Lisäksi mulla on syksyn aikana viel haaveena löytää täydelliset tummansiniset farkut. Ja etsintä tulee olemaan vaikea :D Bikbokin farkut on mulle täydellisen mallisia, mutta siellä ei tällä hetkellä ainakaan oo mitään sopivia ollut. Täytyy ehkä odotella viel vähänä pidemmälle syksyyn. Lisäksi haaveena ois löytää valkoinen, paksumpi palmikkoneule! Ah, sydän sulaa niin tolle ajatukselle, mutta tähän mennessä ei oo viel oikeenlaista sattunu eteen :) Ei varmaan sais etsiä liiaksi, sellanen kyl tulee eteen jos on tullakseen! Ja vielä.. talveksi se takki! Se on edelleen etsinnän alla, ens kuussa varmaan alkaa paksumpia takkeja jo tulla kauppoihin! Can't wait, että löydän etsimäni, koska talvitakkia tulee käytettyä.. no aivan liian monta kuukautta mun makuun ;) Niin siksi sen pitäis olla sekä lämmin että kivannäköinen! 





























Joo, tuli tosiaan kuvailtua aika paljon, ja nä oli kivan kesäisiä viel nä kuvat, huolimatta mun karvaliivistä :D Ni tuli nyt sitte laitettua oikeen kunnolla näitä kuvia tännekin. Lisäksi kuvailin muita syksyisiä otoksia, mutta taidan laittaa ne toiseen postaukseen sitte myöhemmin, etten änge tätä kirjotusta täyteen! 

Välillä on niin haastavaa, kun on tietty visio itsellä, millaisia kuvia haluaisi. Ja et miten mun mitkäkin piirteet tulee esille, vaatteet, hiukset, asusteet. Ja että mistä kuvakulmasta milloinkin kuvat otettaisiin. Eikä sitä oo toiselle (varsinkaan pojalle) aina niin helppo selittää :D Tykkään ite kuvata, ja varsinkin sen jälkeen kun sain järkkärin synttärilahjaksi (monen vuoden haaveilun jälkeen), näen aina jokapuolella asioita, mitä haluaisin kuvata! Esim. nyt kun syksy tulee, niin kaikkea syksyaiheista maisemaa jne :) Asukuvissa vaan on se hankala, että siinä mun on pakko olla itse kuvattavana, joten en pääse niin paljon vaikuttamaan, millaisia kuvista tulee ;) Onneks Api kehittyy kuvaajana koko ajan (siis suomeks: koittaa toteuttaa mun hankalia toiveita)! Mullakin on ollu haasteita kuvattavana olemisessa, mutta harjoitus tekee mestarin, ja ennemmän ja ennemmän saadaan aikaan sellaisia kuvia, joita oon pienessä mielessäni kuvitellut :) Näissä asioissa ei vaan voi tavotella täydellisyyttä, koska muuten mulla ei ois yhtäkään julkaisukelpoista kuvaa edes tunnin kuvailun jälkeen  :DDD

Nyt nauttimaan ihanasta vapaapäivästä!
-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3