torstai 26. syyskuuta 2013

Hair stuff

Moimooi,

ja hyvää syksyistä päivää! Sää on kyllä heittäny aika äkkiä monta astetta alaspäin, ja piti jo nahkatakki laittaa talviteloille ja kaivaa nä mun uudet syystakit esille! Tosi kirpeän kylmältä on kyllä toi ilma tuntunu, en meinaa siihen nyt tottua :D
Tänään mulla oli suunnitelmissa kertoa kaikista (kamalista) hiustyyleistä, joita mulla on yläasteella, lukiossa ja sen jälkeen ollu! Kaikista, mistä vaan kuvia löytyy :) Huh, aika homma on ollu etsiä noita kuvia, koska mulla on kuvia vanhaltakin koneelta vaikka millä mitalla.. Koitin löytää kuvia, joissa oisin yksin, mutta aika paljon on noita kamukuvia vaan, joten voi olla että jonkun muunkin naama niissä vilahtaa ;) 

Tä on oikeesti jopa vähän kynnys tehdä tä postaus, koska a) osa hiusmalleista ja väreistä on ollu aivan kamalia b) näytän niin nololta teiniltä melkeen kaikissa! Eli haastavaa löytää kuvia joissa olisin yksin, tukka näkyis selkeesti, eikä olis mitään kamalaa "teiniposea" naamalla... Huoh. :D 
Mutta täältä ruudun takaa on helpompi kirjottaa tätä ja lisätä kuvat, kun jos näyttäisin niitä jollekin täältä koneelta! Ja toiseks, en halua antaa mitään väärää kuvaa itestäni. Kaikilla kuitenki on menneisyys, ja varmasti omaa vastaavanlaisia noloja kuvia, joissa naamaa on väännelty "niin cooleihin ilmeisiin" :DDD  Ja vielä kolmanneks, oon silti ylpeä siitä, että oon uskaltanu olla kokeilunhaluinen mun hiusten suhteen! Ehkä tylsintä on, jos on koko elämänsä omistanu samanlaisen pään ;) Okok, ihmiset on erilaisia, mut kyl mua nyt harmittais, jos en mitään ois kokeillu. Jotku vaan oli onnistuneempia kokeiluja kuin toiset ;) Vaikkakin sillon kaikki on niiiiiin hienoja! 

Loppuun haluun viel laittaa kuvia mun unelmien hiuksista, pari tukkamallia joista haaveilen! Enää en kuitenkaan yhtä rajua rohkeutta omista kuin teininä esim. tähän lyhyimpään haavemalliin, haluun et löytyy viel se pakoreitti saada tukka vaan pikasesti ponnarille tai nutturalle!

2006:

Tammikuu 2006

Helmikuu 2006, Thaimaa <3

Keväällä 2006 repäsin. Kiva teini mut ainut kuva


Kesällä 2006 mun rippijuhlista, hiirenhäntä veks ja lyhyt tukka

Mustikassa :)))
2007:

Lyhyt tukka tummanruskeeksi! Nice teiniposeee

Vähän uutta raitaa
Ja sit alko vaalennus
 2008:

Kesä 2008, viel kamalaa jämää ruskeesta

Otsatukka, jota rakastan vieläkin!


En kyl tiedä mis välissä tä tukka kasvo näin pal

Uutta leikkausta ja värinä vaaleanruskea


2009:

Kiva naama! :) Mut tukka pointtina...!
Ja taas lyhyempää mallia! Ja ainainen käsipose

Tä oli yks mun lempitukka

Mun 18v. partyt!
 2010:


Ja taas lyhyempää polkkatukkaa

Mun yo-juhliin tumma raita alle. Tuli vaan liian tumma :(

2011:

Siel se raita viel vilkkuu!

Kasvatusvaihe taas.. Meksiko <3

2012:

Pian mul oli taas kohtuu pitkä tukka!

Kesä 2012
...kunnes taas leikkasin polkan :D
Tykkäsin tästä tooosi paljon

2013:

Maaliskuu 2013 ja liukuväri. Ruka <3

Ja tässä mun tän hetkinen tukka

HUH! Selvisin..! Noi ekat kuvat on niin noloja, en edes tajua että meinaan oikeesti julkaista tän postauksen. Noh, se oon kuitenki mä, mut pari vuotta sitte ;)

Tykkään kyl mun tän hetkisistä hiuksista, liukuväri on vaalentunu tosi paljon pesussa ja auringossa, ja mietin vielä et värjäänkö sen uusiks vielä, vai laitanko vaan vaaleita raitoja..? Pituudessa taitaa olla kasvatusvaihe menossa, koska en tiedä mitä haluun :D Osa musta sanoo et pitkä tukka, se ois niin upee, tasamittanen jokapuolelta.

Ei näin vaalee, mut ihana surffitukka!
 
Täs on aika kiva väri jotenki..!


 Osa taas sanoo et polkka takas, rakastin sitä niin paljon. Mut veikkaan et sen aika ei oo vielä, haluun hetken jotain muuta.  
Sitte viel mun haavetukka, jota oon miettiny vuositolkulla jo, mut siihen mulla ei oo nyt kanttia. Enkä sitä nyt varmaan haluaiskaan, mutta joskus sitten! Eli ihan lyhyt leikkaus..:









Jotain tän tyylistä!! Toki edestä sais olla eniten alimman kuvan tyylinen, eli ei pätkitty, nii että sais vaikka melkeen korvantaakse! Mutta muuten ihan lyhyttä pätkittyä jokapuolelta!! Tä vaan vaatii laittoa joka ikinen päivä, eikä vielä oo siihen energiaa ;) Joskus "isompana" sitte :D

Nyt siirryn pois koneen ääreltä viettämään vapaapäivää muissa merkeissä! Veikkaanpa, että huomenna silti kuulette musta taas ;) 
Ihanaa syksyistä päivää kaikille!

-Esma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3