keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Flowerpower!

Hellurei!!

Eilen ja tänään on kyllä ollut niin syksyinen päivä. Mieletön muutos parissa päivässä shortsikelistä tähän syksyp*skaan :/ Masentavaa, mutta toki toi kesä jatkui yllättävänkin pitkään eli pitää olla siitä edes tyytyväinen!

Eilen olin mun ihanaisen Vappuni kanssa DiTrevissä lounaalla (jälleen..!) ja sen jälkeen tultiin taas meille hengailemaan ennen harkkoja. Tarttui kaupungilta totta kai mukaan jotain vaatettakin, vaikkei mikään shoppailureissu pitäny olla kyseessä. Siihen se silti aina menee, vaikka kävis vaan kaupassa tai kahdessa! Varsinkin meiän kohdalla.. x)
Lindexistä ostin yhden topin (8e) ja yhden ihanan tyylisen, valkoisen neuleen, senkin alennuksesta (7e)! Happy me! 

Päätettiin vetästä kunnon pihvit!

Hurmaava Vaba!

 

Tänään kun pääsin töistä, säästä huolimatta lähdin metsästämään "auringonkukkapeltoa", josta äiti mulle kertoi! Keli oli tosiaan niin sateinen, ettei kuvailuista ois tullu mitään, mutta toivon että kaikki kukat on vielä loppuviikosta tallella, jos sattuis parempi ilma :) Keräsin kuitenkin matkaani kimpun kukkia, ja otin pari kuvaa puhelimella totta kai ;) 








<3

Sitte jälleen kuvailtiin mua.. uus neule päällä, ja osassa kuvista mun ihana kimppu kädessä ;)
Kivaa kesäfiilistä syksyisten kelien keskelle! Tykkään!















 Huh, aikamoista kuvasatoa taas! 
Tä saa nyt taas jäädä vähän lyhyemmäksi postaukseksi tekstin suhteen, lisää kuulumisia ens kerralla!

Syksyisin terkuin
Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3