keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Helmikuu

Hello tyypit :-) Long time no see, aika lentää kyl niin siivillä täl hetkellä! Ihan hyvähän se on, kevät tulee nopeemmin. Ja nyt on jo helmikuu! Mulla on myös talvilomapäiviä ens viikolla, joten pääsen rentoutumaan, jipiih! Ajattelin ainakin yhden päivän uhrata jonkin sortin suursiivoukselle kotona.. Kuulostaa huiman hauskalta, mutta eipä sitä ikinä saa aikaiseksi tavallisen arjen keskellä x)

Juteltiin viime viikolla kaverin kanssa, et mentäis ennen kesää ottamaan ekat tatuoinnit. Teinkin siitä postauksen aikasemmin - mun ajatus on tatuoida elämäni ohjenuoria muistuttamaan minkälainen ihminen haluan olla. Kaikilla on huonoja puolia tai tapoja, ja yritän ajan kanssa kasvaa järkeväksi ja fiksuksi ihmiseksi ;-) Mulle on tärkeetä ihmiset mun ympärillä, ja koitan kohdella kivasti niitäkin, jotka eivät sydänystäviäni ole. Koska mun mielestä se on oikein, ja niin toivon että mullekin tehtäisiin.

Tänään tajusin yhden uuden ohjenuoran. "Be curious not judgmental". Tä kuvastaa myös aika loistavasti sitä, millainen haluun olla. Ihmiset tuomitsee toisiaan liian helposti, ja aivan liian pienistä asioista. Mun mielestä pitäis ennemmin olla utelias uuden ihmisen tai asian suhteen. Elämästä saa paljon enemmän irti kun ei ole turhia ennakkoluuloja :-) Tä meni kyllä top kolmoseen mun listalla!



Ei tässä oikeesti oo edes kyse siitä mitä tatuointeja haluaisin, tai miten mun motot kuuluu. Mietiskelin vaan sitä, miten itse tavottelee joitain positiivisia piirteitä itselleen. Jotta ois hyvä ihminen. Oikeasti sitä myös toivoo, että ympärillä olevat ihmiset omais samoja, just niitä hyviä piirteitä. Heidän kauttaan sitä itse asiassa huomaa, mitkä asiat ovat niitä epäedullisia juttuja, joita ei itselleen halua, tai haluaa hankkiutua niistä eroon. Se on jotenki jännä :-D Analysoin ehkä liikaa, mutta mulla ainakin on ihanneminä!

Joo, eräänlaista ajatusrönsyilyä tältä päivältä taas! Lupaan palata parin postauksen merkeissä viel tällä viikolla. Tässä kun ei ollu päätä eikä häntää vissiin.. Sellanen mä oon! Mut onks tä huono puoli tai ärsyttääkö tällanen teitä..? ;-) Vinkvink.

Rakkaudella
Essi  

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3