maanantai 17. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä

Mun perjantaihin kuului lounastus Aapon kanssa, sekä illalla työt. En oo ennen pitänyt ystävänpäivää mitenkään erityisenä "juhlana", mutta parina viime vuotena se on jotenkin tullut tärkeämmäksi. Tuntuu kivalta muistaa ystäviä kaukanakin vähintään viestillä, ja sille parhaimmalle kamuselle ostaa pieni paketti muistuttamaan tärkeydestä. Myös Aapon "tapasin" ekaa kertaa ystävänpäivänä, siis oltiinhan me samassa koulussa oltu, mutta tuskin sanaakaan vaihdettu :-) "Siitä se sitten lähti" vai mitä näitä nyt on ;-)



Ilma oli kovin "suhmurainen", mutta napattiin pikaiset kuvat silti matkalla DiTreviin. Oltais haluttu jonnekin vähän erityyliseen paikkaan syömään, mutta menyyt eivät olleet meidän mieleen. Ja ne missä olivat, rafla oli liian täynnä ihmisiä kuten arvata saattaa :-) Eipä tuo DiTrevin ruoka hääviä ollut (aikaisemmin oon saanut paremman ruoan siellä), mutta sain mä perjantainakin vatsan täyteen onneksi.



Oma pukeutuminen oli siisti, mutta basic. Kyse oli kuitenkin vaan lounaasta ennen töitä, eikä illallisesta tms ;-) Nahkahamonen on kivasti tuonut särmää arkipukeutumiseen, ja on edelleen kovasti mun mieleen! Raitakuosi nyt muuten vaan on pop, ja noista kengistä en pääse irti :-D



Huomenna alkaakin hiihtolomaviikko, joka tietää vipinää meillä töissä! Onneks oon nyt saanu hiukan lomailla ja lepuuttaa hermojani tulevaa koitosta kohti :-D Tänään mulla oli kuitenkin vapaapäivä, joka itseasiassa tuli vietettyä aika tehokkaasti! Käytiin kirpparilla kohentelemassa meidän myyntipaikkaa, tytöt pelasi tiimin neljänteentoista (?) voittoonsa putkeen (!), tehtiin pieni shoppailukierros Ikeassa (huoh) ja illalla järjestelin kämppää sekä laitoin uudet ostokset paikoilleen :-D

On ihan kamalaa, miten syksyllä haluaa sisustaa tietyllä tavalla. Kivoja neulottuja koristetyynyjä, lampaantaljoja, paljon kynttilöitä jnejne, ja taas keväällä tulee kaikki uudet värit kauppoihin, ja haluaa "päästä eroon" kaikesta talvea muistuttavasta?! Hirveetä! Eihän kellään oo varaa tällaiseen x) Nyt oon onneks kartoittanut mun sisustusvarastoa, joten ens syksynä sitä ei tarvi niin paljon uutta :-D Suuri odotus on myös parvekkeen sisustuspuuhalle! Viime keväänä olin vähän liiankin innoissani kukkasista.... Ja sama varmasti toistuu tänäkin vuonna :-)

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!
-Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3