torstai 13. helmikuuta 2014

Brunssi

Lauantaina päästiin juhlimaan pienimuotoisesti appiukon synttäreitä brunssin muodossa. Mun mielestä brunssit ovat aivan ihania, ja jos sitä ois enemmän rahoissaan, kävisin niillä varmaan paljon useammin :-)

Blankon ja Fontanan brunsseilla oon käynyt, mutta nyt tein tuttavuutta Aula Cafeen brunssin kanssa. Tä sijaitsee siis Turussa Aboa Vetus & Ars Nova - museon aulassa, kuten nimikin kertoo. Oli kyllä todella positiinen kokemus, ja odotankin jo, että keväällä pääsee kyseisen mestan terassille paistattelemaan ja kokemaan tämän herkkuhetken uudestaan :-)



Tuolla oli niin paljon mun makunystyröitä hiveleviä juttuja! Salaattipöytä oli todella herkullinen: luumutomaatteja pestokastikkeella, aurinkokuivattuja tomaatteja, lohisalaattia, caesar-salaattia, mozzarellaa, fetaa, katkarapuja... Lämpisissä perusjuttuja, kuten munakasta, erilaisia makkaroita, lihapullia.. Karjalanpiirakoita munavoilla, croissantteja jne. Lisäksi oli yllä näkyvä "leipäpöytä", jossa tarjoiltiin jogurttia eri höysteillä, mysliä, muroja ja sitä rataa! Jälkkäri oli myös namia! Mm. suklaamoussea Marinne-karkin makuisena!! Eli Marianne-moussea..? Myös letut marjoilla olivat mieleen :-)



Päällä mulla oli siistit perusvaatteet. Farkut on ne uudet tummansiniset JC -löydökset, paita viime talvelta BikBokista :-) Koru on myös yks suosikki!

Olympialaisia on tullut sivusilmällä seurattua jonkin verran. Mm. samalla kun olen kirpparivaatteita hinnoitellut olkkarin lattialla, on telkku ollut koko ajan auki. Slopestyle on aivan huikeaa, sekä laudalla että suksilla, ja sitä oonkin suurimmalla mielenkiinnolla tsekkaillut! Halfpipe toinen :-) Ite oon suksilla laskenut siitä saakka kun kävelemään olen oppinut, ja laudallakin jo useita vuosia. Arvostus on siis kova, koska eipä oo helposta lajista kyse, kun alkaa noita hyppyjä harrastamaan :-D

Onko teidän tullu seurattua olympialaisia? :-)
-Essi

Keväinen loska-Turku? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3