perjantai 28. helmikuuta 2014

Viimeistä viedään

Helmikuu - mikä ihana, tynkä kuukausi. Tänään on jo viimeinen päivä, ja huomenna ollaan maaliskuussa! Se alkaa olla mulle jo aika kevätkuukausi, sillä mun synttärit on maaliskuun lopulla, ja lapsena muistan lumien sulaneen silloin vähintäänkin loskaksi. Tänä vuonna ei tietenkään samaa tunnetta saa, mutta tuskin ainakaan kylmempään päin enää mennään :-)

Pahoittelut mun hiljaiselosta täällä blogin puolella. Oon koittanut "hamstrata" lisää vuoroja töistä tälle ja ens kuulle, toiveissa saada säästettyä vähän rahaa pian koittavaan Levin reissuun, sekä siihen kevään Tukholma -visiittiin! Saa nähdä miten selkä kestää, koitan vaan pitää huolen ettei liian montaa työpäivää tulis putkeen. Lisäksi päätin jättää vaatteeni kirpparille vielä extra-viikoksi myyntiin, joten sekin vie jonkin verran aikaa päivistäni. Ihmiset sotkee jo tunnissa loosin ihan hyrskyn myrskyn, joten siellä sais kyllä ravata useamman kerran päivässä, jos haluais maksimaalisen tuoton siitä :-D Eipä siihen mahista kuitenkaan oo, joten näillä mennään!

Halusin tulla pikapostaamaan (taas) yhden fiilispohjaisen setin vielä tän kuun puolella. Napsisin tänään muutaman kuvan kotosalla, joten ainakin ne nyt laitan jakoon!



Kävin eilen pikapikaa töiden jälkeen meidän tavaratalon puolella, ja sain kauan toivomani tabletit ruokapöydälle! Noi on jotenki niin kivat, ja meillä on keittiössä myös kukkien koristeruukut samaa matskua, joten sopivat kivasti yhteen! Kuvasin tuossa sivussa mun aamupalankin, joka näyttää lähes samalta kuin aina ennenki :-D Lisäksi olin koko työpäivän ajan nähnyt asiakkailla näitä hortensioita, joten olihan sellainenkin sitten pakko saada piristämään kotia! x)


Kävin pitkästä aikaa moikkaamassa kummitätiä, ja sain lainaan pari kirjaa! Jos vaikka saisin kaivettua aikaa jostain ja sais sen ihanan lukuboogien taas päälle! Ei oo mulle ennestään tuttuja kirjoja, mutta lukutoukkakummini osas näitä suositella :-D



Uusia löydöksiä! Kummastakin oon kuullut hyvää, joten pitihän ne saada itelleni kunnon testiin. Kuivashampoo on aika vakiovaruste omassa "meikkipussukassa"! Kauan oon halunnu käyttööni myös suolasuihkeen. Mun tukka on tosi liukasta ja sileetä sorttia, ja sähköistyy talvella tosi inhottavasti. Jo kassalla myyjä sanoi mulle ton olevan tosi tehokasta, ihan pari suihkaisua riittää "jähmettämään" tukkaa, tekemään sen kitkaisemmaksi. Toimii! Mulla on varsinkin otsatukan kanssa ollut muotoiluongelmia sen liukkauden takia, ja tä on poistanut ongelmat :-))) Kyseinen suihke lähti mukaan Stockalta, toki hieman suolaiseen 18e hintaan.


Tässä minä tänään kameran takana! Pikku kierosilmä :-) Ens viikolla pääsen muuten käsittelyyn tukkani kanssa, saa nähdä mitä tulee!! Iiks ;-)

Nyt alkaa valmistautuminen teatteriin! Ihanaa viikonloppua kaikille!
-Essi
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3