torstai 1. elokuuta 2013

Fifty Shades

Heips taas,

arvatkaa. Ostin eilen jo jonkin aikaa himoitsemani kirjat! Kuten otsikko kertoo, Fifty Shades -sarjan. Oon niin innoissani, toivon tosiaan että löytyy lähitulevaisuudesta aikaa lukea niitä! Ensimmäistä ajattelin aloittaa tänään jos vaan ehdin :)
Kyse on siis brittiläisen kirjailijan kirjoittamista kirjoista, joista ensimmäinen osa, Fifty Shades of Grey - Sidottu, on Britannian kaikkien aikojen myydyin kirja! Lisäksi olen kuullut monilta, että nämä ovat todella hyviä, joten houkutus kyseiseen ostokseen oli suuri ;)




 
 Tästä taitaa tulla aika kuvapainotteinen postaus, ajattelin vielä laittaa eilisiä kuvia jotka Aapo musta otti, ja pari kuvaa mun uudesta, aivan ihanasta hameesta!




Kyseessä lähinnä syksyksi ajattelemani kolitsitunika Vilasta 



Tän ihanuuden löysin Zarasta! Näätte hamosen varmasti pian myös "tositoimissa" eli oikeissa asukuvissa!
 Tänään mulla on vapaapäivä, ja itseasiassa (kamalaa millanen materialisti oon... fashion is my passion tms..) odottelen kotona just yhtä pakettia saapuvaksi, kun tehtiin vähän tilausta mun kaverin kanssa netistä ;) Can't wait! Toivottavasti on hyviä..! Lisäksi pitäis käydä myös yks toinenkin paketti hakemassa, Liedosta saakka mulle kotiin, hihi! Toivottavasti kaikki tilatut jutut on sellasia kun pitikin niin saan pian kertoa teille lisää <3

Terkuin, Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3