torstai 22. elokuuta 2013

Naantali

Hei taas!

Mulla on tänään vielä vapaapäivä, joten päivittelen tänne hiukan lisää kuulumisia! Eilinen postaus kun käsitteli vain tota viikonloppua. 

On niin sekavaa, kun kaikki mun ajatukset lipuu koko ajan tohon mun selkäjuttuun, vaikka en siitä haluais täällä koko ajan jauhaa! Meinasin äskönkin alkaa ensin kertomaan, että ollaan sovittu töissä että teen hiukan vähemmän tunteja, jotta mun vointi ois parempi. Mut sit tajusin, et taas toi lause liittyy siihen yhteen ja samaan asiaan! :D Tuntuu vaan, että se tällä hetkellä hallitsee mun ajatuksia aika paljon, kunnes asiaan kunnolla totun. Nyt siis samantien muihin aiheisiin..

Eilen oli niin kaunis ja lämmin päivä! Kun sain mun postauksen täällä valmiiks, päätettiin lähteä Aapon kanssa Naantaliin syömään ja nauttimaan varmasti tän kesän viimeisistä auringonsäteistä. Tai no on itseasiassa täks viikoksi luvattu viel kohtalaista säätä, mutta katsotaan nyt.. ;) Keväällä käytiin jo Merisalissa syömässä, ja viikko takaperin olin mun ystävän Suvin kanssa Valborgissa salaatilla, joten nyt oli vuorossa Trapin Piha :) 
Ollaan oltu Suvin kanssa kesä 2009 Valborgin yhteydessä olevassa jäätelökioskissa töissä :D Ja silloin tuli syötyä noita Vallun ruokia oikein urakalla.. Onneks sielläkin on ruokalista jo vaihtunut niistä ajoista :) Pakko oli kuitenkin päästä sinne verestämään muistoja! Sääli ettei jädekioski ollut auki silloin.. ;)  

Tässä taas vähän kuvaa eiliseltä! 
Pikku hiljaa Aapo jaksaa enemmän ottaa noita kuvia.. ;)



Ihana muumi-kauppa



Valborg! Siellä näkyy myös Ingmanin jääkarhu, eli meiän vanha työpaikka x)








Sain muuten Fifty Shades -trilogian luettua loppuun! Vau, siinä on kyllä jotain niin erilaista luettavaa! Tykkäsin todella, ja nyt oon jo kaks kirjoista lainannut Vapulle, joka myös ahmi mm. kakkososan kahdessa päivässä :D Kolmonen on vielä mulla, ni hänellä on jotain mitä odottaa ;)

On kyllä niin huippua, Vappu muuttaa kuuden vuoden poissaolon jälkeen taas Turkuun! Maanantaina alkaa meinaa koulu täällä. Me ollaan tunnettu 12-vuotiaasta saakka, kun alotin lentopallon Littoisissa, Vapun isä oli mun valmentaja ja Vappu myös pelas siinä joukkueessa silloin. Oltiin ihan kamuja, ei mitään sydänystäviä, ja just viime viikonloppuna itseasiassa mietittiin että miten tä meidän ystävyys edes on kehittynyt tälle tasolle! Vappu meinaa lähti 16-vuotiaana Tampereelle lukioon, ja sen ikäisenä ei yhteydenpito ollu kovin vilkasta. Käytiin kyllä joku kesä siinä (oisko ollu 2008) biitsiä pelailemassa kolmessakin eri turnauksessa. Jonkin verran nähtiin, mutta ei yhteydenpito ollu jatkuvaa. Hän pelasi myös kaksi vuotta (v.2011-2013) lentopalloa Salossa, ihan vieressä, mutta ei silti tullu tän tauon jälkeen nähtyä samalla tavalla. Viime kesänä (?) kuitenkin taas tajuttiin kuinka paljon meillä on yhteistä ja miten samanlaisia ollaan! Ihan uskomatonta jotenkin :D 
Aivan pakko nyt laittaa pari vanhaa kuvaa vielä meistä :') 

LTU:n treeneistä, varmaan vuos 2007/8

Tampereen biitseistä v.2008
Keväisiä kuvia Jokirannasta v. 2007 :D
Apua :DDDDD Power Cupissa me vuonna 2006 :D


 Jep, nyt lähti vähän lapasesta tä postaus, toivottavasti teillä oli yhtä hauskaa lukiessa kun mulla tätä kirjottaessa x) Aikeissa ei tosiaan ollut mikään vanhojen muistelu.. :D
Palaillaan!

-Esma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3