sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

New winter coat

Böö!

Oon päättänyt tänä talvena löytää täydellisen talvitakin! Ja "metsästys" alkoi TÄNÄÄN! Kyllä, vielä on heinäkuu.. ;) Luin nimittäin Costumesta, että elokuussa tulee jo ensimmäiset takit myyntiin, ja nyt on jo heinä-elokuun vaihde. Ja että parhaat viedään päältä. JA koska haluan täydellisen, haluan ehtiä näkemään lähes kaikki vaihtoehdot. Oon kyllä aina koittanut olla ajoissa noiden takki-ostojen kanssa, just siitä syystä että kun pakkaset saapuu, niin ei kaupoissa enää ole mitään hyviä saatavilla! 

Oon parina vuonna nähnyt Selectedillä ihania takkeja, ja todennäköisesti se on se paikka, josta takkini tulen löytämään. Tummansininen on aika ehdoton väri, pari talvea oon menny punasella Everestin toppatakilla, sillä oon vältellyt synkkiä värejä. Ois kuitenki kiva saada myös jotain "tavallisempaa"? Mustaa en vieläkään haluaisi, ja tummansininen on kaikkiaan mun mielestä tosi kaunis väri, ja ois ihana saada yhdistettyä siihen vaihteeksi joku värikäs huivi :) Siitä siis saa ns. todella muuntautumiskykysen.

Selectedillä siis kävin tänään jo takkeja tsekkailemassa, ja pari sieltä löytyikin, ns. kevyttoppatakkeja/välikausitakkeja, joissa oli irroitettava vuori. Malli vaikutti kyllä just oikealta, vaikken takkia päälleni uskaltanut vielä koittaakaan.



 

 Tää taitaa olla just se viime vuoden takki, jonka perään kuolasin, mutta olin päättänyt, että en uutta takkia osta :D Tyhmä päätös, koska tykkään siitä edelleen tosi paljon ja ois loistavasti menny vielä tämän talven ja varmasti ainakin ens talvenkin...

Toinen syys/talvitakki himo mulla ois saada taas villakangastakki! Tää tuntuu kuitenkin mahdottomalta, koska sen pitäis olla tietynlainen, se on se syy miks tä idea tuli taas mun päähän. Eli kriteerit ois 1) ei kauluksia ja 2) vetskari, ei nappeja?! 
Nauran jo itelleni täällä koska en edes muista oonko nähny näitä takkeja, paitsi ihmisten blogeissa. Koitin googlettaa vastaavaa kuvaa, jotta ymmärtäisitte, mutta ei oikeen löytynyt :D Tässä kuitenkin pari säälittävää löydöstä

Eli tämä keskellä oleva kaveri :)
Toinen vasemmalta, tumman harmaa
 En edes tiedä, haluaisinko tällasen pidemmän, vai tuon lyhyemmän tyylisen? Ehkä parempi vaan, niin ei ole niin paljon kriteerejä jotka pitäisi täyttyä ;) Toivottavasti saan myöhemmin vielä kirjoittaa tän asian tiimoilta, ja kertoa että oon tehnyt löytöjä!

Selectediltä mukaan kuitenkin tarttuivat -25% alessa olleet raikkaat kesäpöksyt:




Ihanaa illanjatkoa kaikille!
-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3