keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Kukkapöksyt

Tässä on ollut taas näitä viileämpiä ilmoja, joten sai siirtyä keväisestä nahkarotsista takaisin villakangastakkiin. Mutta eihän se mua varsinaisesti haittaa, koska tosta takista niin tykkään. Kesää kyllä odotan, siitä ei pääse mihinkään :-D




Tykästyin näihin kukkapöksyihin, kun vastaavia olin jo jonkin aikaa etsiskellyt. Väriltään noiden kukat ovat sinisen eri sävyissä vihreillä lehdillä, joka on huvittavaa koska yleensä isken silmäni vaan kaikkeen punasävyiseen! Sinistä tai vihreetä mun kaapista löytyy todella vähän, joten mukavaa vaihtelua väriskaalaan. Päätin sitte laittaa piponkin päähän kovan tuulen takia - toivottavasti oli kuitenkin viiminen pipopäivä tänä keväänä :)




Huomaatteko uuden värin tukassa..? Toteutettiin nyt mun kampaajaksi valmistuvan serkun kanssa tän vaalennusprojektin toinen vaihe, ja saatiin tosi hyvin se mun ruskeahko liukuväri häivytettyä pienestä punapigmentistä huolimatta, ja väristä tuli just sopivan tuhkainen kuten toivoin! Ei mikään yksvärinen peruukki kuitenkaan, vaan siellä on kivasti eri vivahteita seassa! Eivät kyllä näissä kuvissa valitettavasti pääse oikeuksiinsa, ja väri näyttää muutenkin paljon paremmalta luonnossa :/ Kävin siellä siis keskiviikkona, ja sain samalla tukkaani nätin väppunutturan!




En ole mun vapusta edes mitään tajunnut mainita. Oli kuitenkin todella kiva päivä, ja ilman sen erityisempiä suunnitelmia päädyttiin vähän sinne sun tänne juhlimaan, joka taisikin olla onnistuneen vapun salaisuus. Hyvässä seurassa on aina hyvät bileet, se taitaa olla toinen fakta! ;) Kiitos siis mukana olleille <3

Viikon päästä meikälikka on muuten vähän toisissa maisemissa, jee! Tähän nyt kuulosti siltä, että pääsen johonkin palmujen alle, mutta ehei vaan iki-ihanaan Ruotsiin..! Noniin, näihin kuviin ja tunnelmiin lopetan tältä erää... :-)

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3