lauantai 10. toukokuuta 2014

Black & White

...plus vihreä kevät! Mä pukeudun todella harvoin mustaan takkia tai laukkua lukuunottamatta. On kuitenkin virkistävää joskus poiketa kaavoistaan ja tehdä jotain, mitä ei yleensä tee. Mun kohdalla se tosiaan tarkoittaa niinkin radikaalia tekoa kuin väritöntä pukeutumista :-D Farkut oli pakko pitää sinisessä värissä, mustat ois ollu mulle jo ihan liikaa.   




Aloitin asun kokoamisen hatusta, joka on houkuttanut jo kauan. Ostin tuon sinne Opexin joulugaalaan teemamielessä, mutta tykästyin siihen niin, että halusin sitä arkenakin käyttää. Mukavaa vaihtelua toi myös korkeakauluksinen neule, jonka takia asu ei kaivannut enää huivia ja nahkatakkikin pääsi oikeuksiinsa! Neuleen kaveriksi halusin boyfriendit, jotka jättävät nilkat paljaiksi, ja vaihtelun vuoksi jalkoihin muut kuin oranssit Air Max Theat. Tulos oli siis mustavalkoinen :) Laukuksi oli kiva valita mun lemppari clutch, kun yleensä tulee vaan olkaimellisia pikkulaukkuja käytettyä!




Ilma oli pitkästä aikaa kauniin aurinkoinen, ja on uskomatonta nähdä miten luonto heräilee henkiin talven jäljiltä. Mustavalkoisen asukokonaisuuden ympärillä taustana toimi jo vehreä nurmi sekä kauniit, kirkkaanvihreät puiden lehdet. Täydellinen kevään tuntu!




Näissä kuvissa tuo mun tukan uusi väri pääsee muuten paremmin oikeuksiinsa! Innostuin laittamaan jopa kiharoita pitkästä aikaa, ja se saikin tukan eri sävyt paremmin esiin kuvissa :-) Nämä otokset oli mun mielestä kivoja vaikkakin hiukan kiireessä otettuja, ja ajattelin että näistä vois ehkä saada uutta banneriakin, kun aikaa löytyy :-) Täytyy katsoa! Mitäs mieltä ruudun toisella puolen ollaan hattu-lookista..?




Mukavaa lauantaita kaikille!

-Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3