maanantai 22. syyskuuta 2014

Toiset äiskä -farkut

Mun lomaviikko on sujunut ihanan leppoisissa meiningeissä. Oon halunnu rentoutua oikeen kunnolla, nukkunut pitkään ja aamulla ekaks vaikkapa katsonut jakson (tai kaksi) Prison Breakia Netflixistä, eli tehnyt mitä on huvittanut ;) Mua alko uudestaan kiinnostamaan toi sarja, kun tajusin etten muista siitä juuri mitään, koska onhan siitä jo varmaan kymmenen vuotta kun kyseinen sarja telkussa pyöri?? Tai alkoi pyörimään. Korjatkaa jos oon väärässä, siltä se ainakin tuntuu :-D Pääsin just kakkoskauden loppuun, ja muistin heti, että siitä eteenpäin sarja tulee huononemaan aika paljon, joten saa nähdä kahlaanko seuraavat kaks kautta vielä loppuun.. :)

Paita (x2): BikBok / housut: H&M / kengät: H&M / laukku: H&M / ponnari: Glitter (vanha)
Miten niin shoppailen paljon H&M/BikBok -linjalla...? :'D



En oo koko kesänä käyttänyt mun valkosia Niken Air Maxeja, sillä ne on hullun kuumat varsinkin kesähelteillä. Yks päivä kaivoin ne taas innoissani kaapista, ja laitoin kauppareissulle jalkaan. Istuivat jalkaan paremmin kuin muistinkaan, kunnes... kaupassa aistin sen ikävän tunteen, jonka varmaan kaikki tietävät - sen tunteen, josta seuraa suuuuri vesikello :-D Tässä sitä nyt ollaan, läpsyissä kuljettu vaja viikko jotta kantapää ehti parantumaan ennen viikonloppua...  




Napattiin nä kuvat viikko sitten tiistaina, kun mentiin Aapon ja mun vanhempien kanssa Pub Niskaan pitsoille, eli peltileiville. Paikka on tunnettu nimenomaan noista rapsakan maukkaista peltileivistään, ja mulla on aina yhtä vaikeeta tehdä päätös kaikkien niiden herkullisten leipästen välillä..! Täydellisiä yhdistelmiä on nimittäin monta x)

Kuvissa siis otsikon mukaisesti mun toiset MOM -jeansit, tummemman sävyiset sellaiset, jotka löysin H&M:stä pienen vinkkivitosen avulla. En oo oikein pystynyt tän farkkumallin löydettyäni käyttämään mitään muita, koska nä vaan istuu niin täydellisesti, ja ovat huippumukavat! Tuntuu varsinkin kesän jälkeen ahdistavalta laittaa kiristäviä farkkuja jalkaan, joten nä ovat mulle sopivan pehmeä lasku tulevaan talveen ja pitkiin lahkeisiin! Eikä nämä mun makuun mitenkään rumiltakaan näytä, päinvastoin ;) Noniin, tässä olikin teille taas kunnon sillisalaatti mun kuulumisista, eli kiitos ja anteeksi haha!

-Essi

Ps. Terkut Tallinnasta, oltiin viettämässä ihanaa lomanpäätösviikonloppua kera parhaan kamusen! Ei pöllömpää <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3