maanantai 11. elokuuta 2014

Hellepäivä mökillä

No, tuskinpa sitä tarvis erikseen mainita että hellettä oli keskiviikkonakin, kun käytiin päivävisiitillä Kustavissa... Sitä on tässä riittänyt, ja sen on tainnut jokainen huomata :-D Jotku jaksavat hehkuttaa (minä), ja toisilta loppui huumori ekan viikon jälkeen. Mä voisin tosiaan elää melkein jatkuvasti tällaisessa säässä, ainut mitä toivoisin, olis öisin viileämmät oltavat eli esim. ilmastointi. Muuten mua ei haittais vaikka 3/4 vuodesta olis näin lämmin. Siihen yhteen kesättömään jaksoon sais kuulua pari-kolme viikkoa sellasta ihanaa syyssäätä, kaunis ruska, mukavat villapaidat sekä kupillinen teetä sohvanurkassa kynttilänvalossa (ja ehkä vielä Netflix). Sit vois olla muutaman viikon kunnon lumet maassa, ja mieluiten mulla siinä välissä lomaa, että pääsisin rinteeseen nauttimaan laskupuuhista! Muuten kesä on ykkösjuttu <3








Tässä tosiaan pari fiiliskuvaa Kustavista mökiltä, jonne keskiviikkoaamuna lähdimme Aapon kanssa mun vanhempien seuraksi nauttimaan kauniista päivästä! Käytiin jopa uimassa (!), joten nyt munkin talviturkki on virallisesti menneen talven lumia x) En taida edes muistaa, koska viimeksi olisin vapaaehtoisesti mereen pulahtanut.. Vuosi sitten juhannuksena mut sinne väkivalloin kiskottiin, vaikka ihan lämpöistä sitten lopulta olikin ;) Kylmä vesi ei vaan oo mun juttu.. 






Matkattiin myös lossilla yli Vuosnaisiin, ja käytiin syömässä jädet siellä vierasvenesatamassa/lauttarannassa :-) Aika kiva päivä!





-Essi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3